Noutati - ARHIVA

ANUNȚ ALOCARE LOCURI TABERE STUDENȚESTI 2017

Pentru Facultatea de Energetică, locurile alocate în taberele studențești, locațiile și perioadele, sunt prezentate în tabelul de mai jos.

Nr. locuri tabără mare

Hotel Vraja Marii, Costinesti

Nr. locuri tabără munte

Hotel Regina, Prahova

Nr. total de locuri

Seria 3(26.07-31.07)- 9 locuri

Seria 6(10.08-15.08)- 11 locuri

Seria 7(15.08-20.08)- 12 locuri

Seria 5(05.08-10.08)- 2 locuri

34

NOTĂ:

  1. Studenții beneficiari au fost selectați din listele cu studenți eligibili, respectând criteriile impuse prin regulament, pentru formele licență, master și cazuri sociale.
  2. După respectarea procentelor de alocare a locurilor pentru cele 3 categorii, repartiția pe serii și locații a studenților selectați se va face exclusiv în ordinea descrescătoare a mediilor. În acest sens fiecare student nominalizat trebuie să transmită un mail la adresa constantin.dragoi@upb.ro care să conțină numele și prenumele precum și preferințele pentru cele 4 serii disponibile (Seria 3, Seria 5, Seria 6, Seria 7), ordonate conform dorințelor. Vă rugăm să ordonați toate cele 4 opțiuni!
  3. Studenții selectați trebuie să se prezinte joi, 22.06.2017, ora 11, în sala de ședințe de lângă decanat (loc de întâlnire: în fața secretariatului facultății), pentru confirmarea opțiunilor și aflarea repartițiilor. Prezența este obligatorie, fiind necesară completarea și semnarea documentelor, în mod personal. Absența la această întâlnire conduce automat la pierderea locului alocat.
  4. Studenții eligibili pentru un loc gratuit, dar neselectați în această fază, rămân înscriși pe listele de rezervă. În urma întâlnirii de joi, locurile rămase vacante (prin neprezentare/renunțare etc.) vor fi redistribuite conform acelorași criterii studenților aflați pe listele de rezervă.   

Din listele cu studenții care îndeplinesc condițiile de ocupare a unui loc gratuit în cadrul programului national Tabere Studențești 2017, au fost selectați, cu respectarea criteriilor din regulament, următorii studenți:

         

Lista studenților selectați care îndeplinesc criteriile de la art. 5 (punctul 1 și 2): cazuri sociale și studenți cu activități în cadru organizat:

 

Nr.
Crt.

An
studiu

Nume

Initiala
tatalui

Prenume

Sex

Grupa

1

III

Murea

C.

Elena-Cristina

F

2312

2

II

Rămășescu

C.

Alin-Cristian

M

2203

3

II

Anton

V.

Nicolae

M

2211

4

III

Dincă

P.

Elena-Florentina

F

2308

5

III

Sora

I.

Cristian-Ilie

M

2309

 

Lista studenților selectați care îndeplinesc criteriile de la art. 5 (punctul 2), forma de învățământ zi master: rezultate deosebite la învățătură în anul precedent de școlarizare:

 

Nr.
Crt.

An
studiu

Nume

Initiala
tatalui

Prenume

Sex

Grupa

1

I Master

Ianțoc

G.C.

Andreea-Georgiana

F

MS2

2

I Master

Iamandi

S.

Anamaria

F

MS2

3

I Master

Plămănescu

C.

Radu

M

MS2

4

I Master

Miu

I.

Cristina-Valentina

F

MS4

Lista studenților selectați care îndeplinesc criteriile de la art. 5 (punctul 2), forma de învățământ zi licență: rezultate deosebite la învățătură în anul precedent de școlarizare:

  

Nr.
Crt.

An
studiu

Nume

Initiala
tatalui

Prenume

Sex

Grupa

1

I

Chiriță

I.

Teodora-Miruna

F

2103

2

I

Amzaru

V.

Elena

F

2103

3

III

Rohat

V.

Valentina-Alexandra

F

2307

4

I

Rașid

C.

Bianca-Șeila

F

2103

5

II

Adam

M.

Gabriela-Florentina

F

2211

6

II

Măcinic

D.

Magdalena-Elena

F

2214

7

III

Milcă

I.

Alexandru-Spiridon

M

2310

8

I

Dincă

G.

Ionela-Valentina

M

2115

9

II

Păun

V.

Nicoleta-Diana

F

2214

10

II

Ghidiu

T.V.

Teodor-Sorin

M

2211

11

II

Gaiță

D.

Roxana-Maria

F

2213

12

II

Doroftei

V.

Laura-Alexandra

F

2215

13

II

Simionescu

L.L.

Anamaria

F

2214

14

II

Țigăeru

Gh.

Adrian-Ionuț

M

2203

15

III

Spînu

M.

Cătălin-Andrei

M

2307

16

III

Popescu

M.

Alin

M

2307

17

III

Păriță

F.D.

Ovidiu

M

2307

18

III

Toboș

G.A.

George

M

2307

19

III

Tudoroiu

C.L.

Cristina-Georgiana

F

2307

20

II

Lupului

A.V.

Cosmin-Iona

M

2216

21

III

Bugan

F.C.

Diana-Giorgiana

F

2307

22

III

Trifan

C.L.

Emiliana-Ioana

F

2307

23

II

Radu

Șt.

Codruț-Ștefan

M

2203

24

III

Samoilă

I.

Constantin

M

2307

25

III

Sava

D.D.

Tudor-Cătălin

M

2307


 

DECAN,

Prof.dr.ing. Horia NECULA

LISTA STUDENȚILOR CARE ÎNDEPLINESC CONDIȚIILE DE OCUPARE A UNUI LOC GRATUIT ÎN CADRUL PROGRAMULUI NAȚIONAL ”TABERE STUDENȚEȘTI” 2017

Lista studenților care îndeplinesc criteriile de la art. 5 (punctul 1 și 2): cazuri sociale și studenți cu activități în cadru organizat:

Nr. Crt.

An studiu

Nume

Initiala tatalui

Prenume

Sex

Grupa

1

III

Murea

C.

Elena-Cristina

F

2312

2

II

Rămășescu

C.

Alin-Cristian

M

2203

3

II

Anton

V.

Nicolae

M

2211

4

III

Dincă

P.

Elena-Florentina

F

2308

5

III

Sora

I.

Cristian-Ilie

M

2309

6

III

Baciu

I.

Constantin-Alexandru

M

2309

7

III

Urlățeanu

C.

Iulian

M

2309


Lista studenților care îndeplinesc criteriile de la art. 5 (punctul 2), forma de învățământ zi licență: rezultate deosebite la învățătură în anul precedent de școlarizare:

Nr. Crt.

An studiu

Nume

Initiala tatalui

Prenume

Sex

Grupa

1

I

Chiriță

I.

Teodora-Miruna

F

2103

2

I

Amzaru

V.

Elena

F

2103

3

III

Rohat

V.

Valentina-Alexandra

F

2307

4

I

Rașid

C.

Bianca-Șeila

F

2103

5

II

Adam

M.

Gabriela-Florentina

F

2211

6

II

Măcinic

D.

Magdalena-Elena

F

2214

7

III

Milcă

I.

Alexandru-Spiridon

M

2310

8

I

Dincă

G.

Ionela-Valentina

M

2115

9

II

Păun

V.

Nicoleta-Diana

F

2214

10

II

Ghidiu

T.V.

Teodor-Sorin

M

2211

11

II

Gaiță

D.

Roxana-Maria

F

2213

12

II

Doroftei

V.

Laura-Alexandra

F

2215

13

II

Simionescu

L.L.

Anamaria

F

2214

14

II

Țigăeru

Gh.

Adrian-Ionuț

M

2203

15

III

Spînu

M.

Cătălin-Andrei

M

2307

16

III

Popescu

M.

Alin

M

2307

17

III

Păriță

F.D.

Ovidiu

M

2307

18

III

Toboș

G.A.

George

M

2307

19

III

Tudoroiu

C.L.

Cristina-Georgiana

F

2307

20

II

Lupului

A.V.

Cosmin-Iona

M

2216

21

III

Bugan

F.C.

Diana-Giorgiana

F

2307

22

III

Trifan

C.L.

Emiliana-Ioana

F

2307

23

II

Radu

Șt.

Codruț-Ștefan

M

2203

24

III

Samoilă

I.

Constantin

M

2307

25

III

Sava

D.D.

Tudor-Cătălin

M

2307

26

III

Andronache

V.

Corina-Elena

F

2309

27

III

Hurjui

V.

Bianca-Maria

F

2307

28

III

Sava

C.D.

Bogdan-Gheorghe

M

2307

29

III

Răuță

G.Ș.

Andrei-Mihai

M

2307

30

III

Broscaru

M.

Mihaela-Gabriela

F

2307


Lista studenților care îndeplinesc criteriile de la art. 5 (punctul 2), forma de învățământ zi master: rezultate deosebite la învățătură în anul precedent de școlarizare:

Nr. Crt.

An studiu

Nume

Initiala tatalui

Prenume

Sex

Grupa

1

I Master

Iamandi

S.

Anamaria

F

MS2

2

I Master

Plămănescu

C.

Radu

M

MS2

3

I Master

Ianțoc

G.C.

Andreea-Georgiana

F

MS2

4

I Master

Miu

I.

Cristina-Valentina

F

MS4

5

I Master

Dănilă

I.

Elena-Andreea

F

MS8

6

I Master

Perete

P.

Ionela-Monica

F

MS4

7

I Master

Cornea

I.T.

Andra-Mariana

F

MS11

8

I Master

Răduca

Gh.

Constantin

M

MS2

9

I Master

Stanciu

M.

Nicușor-Valentin

M

MS2

10

I Master

Munteanu

T.

Denisa-Maria

F

MS11


NOTĂ:
  1. Beneficiarii locurilor gratuite în tabere trebuie să fie integraliști.
  2. Beneficiarii locurilor gratuite în tabere trebuie să aibe calitatea de student: studenții anului IV, respectiv master anul II, fiind absolvenți, nu se încadrează la această categorie.
  3. În momentul repartizării locurilor aferente Facultății de Energetică, se va proceda la alocarea locurilor pentru fiecare categorie în parte și atribuirea lor către studenții beneficiari, conform clasamentului afișat.
DECAN,
Prof.dr.ing. Horia NECULA

ANUNȚ TABERE STUDENȚEȘTI

Continuând tradiția taberelor studențești și în acest an se vor acorda astfel de recompense studenților cu rezultate foarte bune la învățătură și cu activități depuse în cadrul organizat la diverse manifestări culturale, artistice, științifice, sportive sau de voluntariat.

Metodologia privind organizarea și desfășurarea Programului Național ”Tabere studențești” 2017 este publicată pe pagina principală a universității.

Studenții care doresc ocuparea unui loc gratuit în cadrul Programului Național ”Tabere studențești” în anul 2017 pot depune cererea tip (care se va lua de la Secretariatul Facultății) astfel:

-    Direct la secretariatul Facultății;

-    Transmiterea cererii tip prin serviciul de fax la numărul:   021 3181015

-    Transmiterea cererii la adresa de e-mail:   secretariat.energetica@upb.ro

Cererile vor fi semnate, datate și însoțite de documente justificative, conform Art. 13, Capitolul 4 din metodologie.

Termenul limită pentru depunerea cererilor este 22 mai 2017.

Înainte de completarea cererilor vă rugăm să consultați Capitolul II al Metodologiei, pentru a verifica încadrarea printre beneficiarii ”Programului Național Tabere Studențești” 2017.

În perioada 23-25 mai 2017 se vor întocmi listele ordonate conform criteriilor de la Art. 15, Capitolul 4 din Metodologie. Acestea vor fi afișate cel mai târziu pe 27 mai 2017.

Comisia de selecție a studenților beneficiari va analiza, în perioada 05-08 iunie 2017, listele întocmite și va întocmi un proces verbal de selecție cu studenții ce vor beneficia de locuri gratuite precum și listele de rezervă. Listele cu studenții beneficiari vor fi afișate la avizier și pe site-ul facultății.

După afișarea rezultatelor, în termen de 48 de ore, Secretariatul Facultății va primi contestațiile privind selecția locurilor de tabără, conform Art. 20/Capitolul 4 din Metodologie.


DECAN,

Prof.dr.ing. Horia NECULA


REPARTIZAREA PE SPECIALIZĂRI A STUDENŢILOR DIN ANUL II
ÎNMATRICULAŢI LA DOMENIUL INGINERIE ENERGETICĂ 

În cadrul domeniului de studiu „Inginerie Energetică” există următoarele specializări: ETN (Energetică şi Tehnologii Nucleare); HE (Hidroenergetică); ISE (Ingineria Sistemelor Electroenergetice); ME (Managementul Energiei) şi TE (Termoenergetică).

În vederea pregătirii repartizării pe specializări a studenților din anul II, înmatriculați în anul universitar 2016-2017 la domeniul „INGINERIE ENERGETICĂ”, joi 04.05.2017, se vor organiza întâlniri ale conducerii facultății cu studenții. Aceste întâlniri au drept scop prezentarea celor cinci programe de studiu disponibile în cadrul Facultății de Energetică, la domeniul „Inginerie Energetică”, şi vor avea loc astfel:

  • Seria II A - sala EC 104, ora 9.00;
  • Seria II B - sala EC 003, ora 15.00.

Calendarul procesului de repartizare pe specializări aprobat de BExF din 25.04.2017 prevede:

Data/Intervalul

Ora (limită)

Activitate

04.05.2017

9.00 în sala EC104 pentru seria II A

15.00 în sala EC003 pentru seria II B

Prezentarea programelor de studiu in domeniul Inginerie Energetice

5.05.2017 – 9.06.2017

In programul de lucru al Secretariatului

Depunerea cererilor de către studenți la Secretariatul Facultății

11.09.2017 - 13.09.2017

14.00

Verificarea de către studenți a situațiilor școlare în baza de date şi semnalarea eventualelor inadvertenţe către Secretariat până pe 13.09.2017, ora 14.00

14.09.2017

14.00

Afișarea listelor ordonate ale studenților în vederea repartizării

14.09.2017 -15.09.2017

14.00

Verificarea de către studenți a listelor ordonate şi semnalarea eventualelor inadvertente către Secretariat până pe 15.09.2017, ora 14.00

20.09.2017

14.00

Afișarea listelor cu repartițiile pe specializări

20.09.2017 – 21.09.2017

14.00

Depunerea de contestații la Secretariatul Facultății

22.09.2017

14.00

Soluționarea contestațiilor şi afișarea listei finale cu repartițiile pe specializări/în grupe

  • Modelul de cerere este disponibil pentru descărcare pe pagina de internet a facultății (descarca).
  • Prioritate la repartizarea pe specializări au studenții integraliști, în ordinea mediilor obținute în primii doi ani de studii (după sesiunea din toamnă), conform opțiunilor exprimate în cererea de repartizare, în limita locurilor disponibile, și având in vedere posibilitățile și strategia de școlarizare existente în facultate. Pentru studenții cu restanțe repartizarea se va face în funcție de numărul de puncte de credit acumulate, de media obținută în primii doi ani de studiu și de ierarhia preferințelor.
  • În cererea de repartizare, în dreptul fiecărui program de studii se completează o cifră (1, 2, 3, 4, 5) reprezentând ordinea preferințelor dvs. Se recomandă ierarhizarea tuturor celor 5 opțiuni (în ordinea dorită).
  • Studenții care nu depun cererea de repartizare până la termenul fixat (9 iunie 2017, ora 14.00), vor fi repartizați din oficiu.
  • Studenții înmatriculați la domeniile de studii: ŞTIINŢE INGINEREŞTI APLICATE, INGINERIA MEDIULUI şi INGINERIE ŞI MANAGEMENT, nu vor depune astfel de cereri deoarece în cadrul acestor domenii există o singură specializare: Informatică industrială, Ingineria și protecția mediului în industrie, respectiv Inginerie economică în domeniul electric, energetic și electronic.

Programul E.ON pentru Absolventi

Compania E.ON Romania lanseaza programul E.ON pentru tineri absolventi din domeniul ingineriei si economic.

Informatiile suplimentare legate de acest program se gasesc la adresa:

http://www.eon-romania.ro/cps/rde/xchg/SID-1EFB56C0-3B92F53B/eon-romania/hs.xsl/3557.htm

ANUNT!

Vineri 17.03.2017 ora 12.00 sala AN 216 are loc testarea studentilor ce intentionaza sa plece cu burse ERASMUS si doresc certificat pentru  limba engleza. Relatii la conf. Brandusa Raileanu - tel: 0746 015 127

Veolia Summer School

Veolia organizeaza selectia studentilor pentru participarea la Scoala de vara din Franta "Veolia Summer School 2017".

Din Facultatea de Energetica sunt eligibili pentru participare urmatorii studenti:

  • anul III licenta, specializarile: Hidroenergetica, Ingineria Mediului, Managementul Energiei si Termoenergetica
  • anul I master, programele: MS3, MS4, MS6 si MS7.

Studentii care sunt interesati sa participe la aceasta scoala de vara sunt rugati sa se inscrie pentru inceput la Preselectia Interna, prin transmiterea unui CV si a unei scrisori de motivatie in limba engleza, la adresa de mail: decanat.energetica@yahoo.com, pana vineri 7 aprilie 2017. CV-ul este obligatoriu sa contina si datele de contact (telefon si e-mail).

Lansarea Programului Internship, Bursele Roberto Rocca si Programul adresat absolventilor pentru angajare – Global Trainee, la care studentii/absolventii pot aplica in orice moment. Mai multe amanunte aici!

ANUNT!

Vineri 10.03.2017 ora 16.00 sala AN 024 are loc testarea studentilor ce intentionaza sa plece cu burse ERASMUS si doresc certificat pentru  limba engleza.

BURSE ERASMUS+ 2016-2017

În data de 24 martie 2017, ora 10:00, se va organiza, în sala EI-106, interviul din cadrul unui concurs de selecţie pentru bursele Erasmus+ pentru anul universitar 2017-2018.

Criteriile de eligibilitate sunt:

  1. Cunoaşterea limbii engleze sau a ţării gazdă;
  2. Media generală din anii anteriori > 8.00, cu toate punctele de credit obţinute;
  3. Este student al UPB;
  4. Studentul nu a mai beneficiat de bursă Erasmus+ în acelaşi ciclu de universitar, respectiv pentru acelaşi tip de grant.

În vederea participării la concursul de selecţie, studenţii vor depune la biroul EI-116 (dl. conf. dr. ing. Ion Triştiu) până la data de 21 martie 2017, un dosar ce cuprinde următoarele documente:

  • cerere (adresată decanului) de înscriere la concursul de selecţie, în care se menţionează şi tipul de mobilitate dorit
  • scrisoare de motivaţie
  • Curriculum Vitae
  • copie de pe CI
  • situaţia şcolară a semestrelor anterioare, obţinută de la secretariatul facultăţii (o simplă cerere cu mediile, cu confirmarea faptului că studentul este integralist, este suficientă)
  • document care sa justifice cunoaşterea unei limbi străine, eliberat de Departamentul de Comunicare în Limbi Moderne din cadrul FILS-UPB sau de o altă instituţie abilitată
  • copii ale unor diplome de premii ştiinţifice, daca există
  • dovada unei activităţi internaţionale, daca există

Informaţii despre programul Erasmus+ se pot obţine de pe pagina web: http://www.upb.ro/program-erasmus-llp.html

Decan

Prof. dr. ing. Horia Necula

Sesiunea de comunicari stiintifice studentesti va avea loc in perioada 12 - 13 mai 2017.

Oferte Training pentru studenti licenta/master cu posibilitatea elaborarii lucrarilor de licenta/disertatie pe aceasta perioada

Training subjects: Cycleco 2017 (update 20 janvier 2017)

Persoana de contact: Conf. dr. ing. Cristian Dinca - tel: 021 4029 401

Esti pasionat de apa si de provocarile ei? Vrei sa lucrezi 2 saptamani intr-o echipa internationala multidisciplinara, dar sa te si distrezi? Experimenteaza ingineria intr-un nou mod si inscrie-te in competitia Wetskills!

 
Pentru detalii acceseaza http://wetskills.com/event/wetskills-romania-2017/  sau contacteaza pe Laura Stanescu, la Departamentul de Hidraulica, Masini Hidraulice si Ingineria Mediului, sala Ela 010, tel. 021 402 9817, laura.stanescu@wetskills.com.

Mai multe informatii gasesti aici si aici.


ANUNȚ

Conform Deciziei UPB din 03.11.2016 privind plata restanțelor:

1. Pentru studenții restanțieri, se va proceda astfel:
  • vor fi înregistrați cu debite și vor avea obligația achitării acestora conform reglementărilor în vigoare, până la 15.12.2016;
  • nu vor fi înmatriculați în anul universitar următor decât după stingerea debitelor.

2. Pentru studenții înmatriculați cu taxă de școlarizare, care au semnat Contract de studii la începutul anului universitar, și nu au participat la nici o activitate, vor avea obligația de a achita suma aferentă a jumătate din taxa de școlarizare (cea aferentă unui semestru de studii).

Practică Master Enel


Compania Enel oferă locuri pentru efectuarea stagiului de practică în anul universitar 2016-2017 pentru studenţii anului II ai programelor de studii de Master. Stagiul de practică va avea o durată de 4 săptămâni (6 ore/zi) în perioada martie-mai 2017.

Studenţii interesaţi sunt rugaţi să ia legătura cu dl. prodecan Ion Triştiu, prin email la adresa: ion_tristiu@yahoo.com şi să trimită CV-ul şi o motivare direct la reprezentantul companiei Enel, dna. Alexandra-Cristina Ceck, la adresa de email: alexandra-cristina.ceck@enel.com, până la data de 3 februarie 2017.

Decan,
Prof. dr. ing. Horia NECULA
Repartitia studentilor pentru cercetare in anul 2016-2017


Prezentare Enel

Facultatea de Energetică invită studenţii anului IV licenţă şi studenţii anilor I şi II Master să participe la întâlnirea cu reprezentanţii companiei Enel Distribuţie. La această întâlnire se va face o prezentare generală a companiei, precum şi a oportunităţilor de angajare şi de efectuare a stagiilor de practică.

Întâlnirea va avea loc în ziua de joi, 08.12.2016, ora 15, în sala EG 214.

Decan,
Prof. dr. ing. Horia NECULA

Compania EoN a lansat concursul de creativitate  Energy Challenge, dedicat studenților la zi la facultăţile din România, ciclul licenţă sau master.

Doritorii pot afla mai multe informatii si se pot inscrie vizitind site-ul competitiei

http://energychallenge.eon-romania.ro/ 
sau pagina de Facebook https://www.facebook.com/studentenergychallenge/

Nominalizare la premiile E.ON ENERGY GLOBE AWARD ROMANIA

Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti a fost nominalizata la premiile E.ON ENERGY GLOBE AWARD ROMANIA, categoria Idei cu proiectul "Modul bazat pe elemente de inteligență artificială și tehnici de auto-învățare utilizat în eficientizarea consumului de energiei în sectorul clădirilor"

Proiecte de diploma in comun cu ENGIE Romania



Environmental learning innovation for more knowledge and better jobs


Studentii interesati sa participe in cadrul proiectului ERASMUS + de parteneriat strategic intre universitati, "Environmental learning innovation for more knowledge and better jobs" se pot inscrie pe pagina web a proiectului, http://envyjobs.pub.ro/.
 
Proiectul  cuprinde 6 cursuri, sustinute de cadre didactice de la Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti, Saxion University of Applied Sciences - Olanda, Universita Degli Studi di Trento - Italia si Technological Education Institute of Serres -  Grecia
- Design, Modeling and Simulation Techniques for Wastewater Treatment Processes;
- Soil and Air Quality Monitoring Techniques;
- Sustainable Drinking Water Supply Systems; 
- Closing the NEW-resource cycle through a zero-emission water management system; 
- Geoinformation Technologies for Environmental Changes and Pressures Assessment; 
- Flood Hazard Assessment. 
 
Cursurile se desfasoara online si offline prin platforma de e-learning dezvoltata in proiect. 
 
Studentii cu cele mai bune rezultate vor beneficia de cate un stagiu de 2 saptamani, suportat din bugetul proiectului, la fiecare universitate partenera, unde vor defasura activitati de laborator si vor avea intalniri cu angajatorii din tara respectiva.
 
 
Pentru finalizarea cu succes a modului de cursuri studentii vor primi 6 puncte de credit cu care isi pot echivala, in functie de cursurile pentru care au optat, punctele de credit la disciplinele din planul de invatamant.
 
Pentru detalii va rugam consultati pagina proiectului sau contactati prof.dr.ing. Diana Robescu, diana.robescu@upb.ro.